Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Vilken dag....

Av Mikael - 26 maj 2008 21:05

Började dagen med en härlig dusch, en kopp kaffe efter det så var man redo....för en anställningsinterljuv..

Ja den gick bra, väldigt bra men är osäker på om jag ska tacka ja eller inte...det är mycket omställningar, tankar och funderingar omkring detta jobb..men rätt beslut kommer väl oftast av sig själv? tror jag.

Fixade lite ärenden efter det och åkte och handlade mat för flera veckor framöver, råkade slinka ner 1 linne och en t-shirt i kundvagnen också :) hoppsan...

Hämtade barnen :):):) och åkte hem och packade upp allt och fick samtidigt besök av shrek och fiona samt shreks mamma:):) tack för hjälpen... en kopp kaffe och lite kaka blev det givetvis och lilla fröken stornjöt, mariekex och chokladrån mmmm..kladdigt men ack så mysigt att se henne njuta....Victor spelade dator men kom smygandes till köket mellan varven:) undrar varför?...

Middag som jag hittade recept på rispaketet...var väldigt god..ris, kassler, ärtor, majs, paprika, lök och champinjoner ihopblandad med creme fraiche...

Efter middagen for vi iväg på birsta med shrek och fiona :) det blev lite nya inköp..men glömde ju hälften som vanligt + att vi kom iväg lite sent...får se vad som händer imorgon, kan ju hända att man åker ut en sväng till.

Barnen ligger nu och sover så jag passade på att skriva lite nu då..

Närmare information om helgen får bara dom närmaste veta....så det så..


Tjingeling pling pling...


 
 
Lilla syster

Lilla syster

26 maj 2008 21:48

Ska ni ut på Birsta imorgon åxå?? vi funderar på att ta en tur ut vi (jag och filip) åxå, handla cykeln hjälm bland annat och mat som vanligt :( Hör av dig om du ska ut kan vi väll göra sällskap?

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Victors mamma

Victors mamma

27 maj 2008 09:26

Som Virre har pratat om pappa och Filip :) Ska vara med Filip och vi ska ha jätte kul å sen ska jag vara med pappa oxå *asg* Han e ju för skön den lille mannen. Ge han stora pussen och kramen från mig. Ha de bäst!

http://Draken77.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 1 maj 2011 08:53

Har nu bestämt mig för att skippa facebook och återtar min gamla hedliga blogg   . Livet glider på som vanligt och mycket ska göras, fälla stora tallar ligger på min planering...förmodligen till veckan...bygga klart lilla rummet uppe måla taket och...

Av Mikael - 10 oktober 2010 10:52

Så blir det inte ofta man skriver längre, men det blir ju snart vinter och jag misstänker att man har lite mer tid över för data och tv o sånt... mycket har vi hunnit med att dona med iaf.. största projektet just nu är bygget med Virres rum...men det...

Av Mikael - 5 juni 2010 21:13

Som många redan vet så har vi köpt hus, så vi har haft fullt upp som vanligt och bloggandet blir lidande som vanligt..men det lär ju tyvärr fortsätta på det viset också... Wilhelm bara växer och växer precis som dom andra barnen..   I dag har v...

Av Mikael - 15 maj 2010 09:51

veckorna går alldeles för fort som vanligt, men vi kämpar på med det vi har att göra.....idag ska tapeterna upp...ska gå dit alldeles strax.. tänlte göra mig en kopp kaffe först bara. Wilhelm bara växer och växer....allt går bra, men självklart f...

Av Mikael - 3 maj 2010 13:18

att vi är lite knäppa, 7 pers i en liten 2:a....hmmm.... det känns faktiskt som att vi har fått till detta riktigt bra. hi hi. Dom som känner oss vet varför vi har gjort så här och att det bara är en temporär bostad   , det skulle inte funka att ...

Ovido - Quiz & Flashcards