Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Mikael - 13 maj 2008 22:35

har alla varit här...

Tack Hasse & Veronica för att jag får låna sakerna till Virre, Jättesnällt.

Tycker dagen har försvunnit ganska snabbt idag då, men det är väl så när man har besök och barn hemma...

Det är nog inte särskilt ofta man hör mig säga att jag faktiskt längtar till helgen V.21 när jag blir barnledig men nu gör jag det så in i bomben...:)

Inte för att jag vill vara "ledig" från barnen....

Men vem vet vad som händer då....förutom vissa då förstås.....:)

Ni vet vilka ni är :)

Nä nu ska man väl kanske ta å lägga sig så man orkar kliva upp nån gång imorrn, men känner jag mig själv rätt så sitter man väl vid datorn bra länge till :) 

Sov gott allihop......


Av Mikael - 13 maj 2008 20:46

blev ju bara så gräsligt god så jag måste nog göra en dylik blandning snart både Freja och Victor åt som små hästar :)

Tack för att Emil kunde komma och leka med Virre, och tack för sällskapet..alltid trevligt med besök, tycker det är skitskoj att du tar med Virre imorgon även han tycker det är roligt säger han.

Nu väntas nästa besök hit....skitskoj:) :) skriver mer senare..tjoflöjt så länge.


Av Mikael - 13 maj 2008 16:02

Då har man varit och hämtat hem Victor från 6-års ska till och börja laga middag som består av mos, korv, bacon och lite köttbullar (lite av allt som är kvar med andra ord)

Lunch för Freja blev biffstroganoff och en god glass till efterätt....sätter in en bild på Freja efter sin lilla matstund, och en bild på "slappa Virre"......

Av Mikael - 13 maj 2008 12:46

Helt ny på detta med att blogga så vi får se vart det tar vägen :)

Klev upp tidigt på morgonen och fixade frukost till barnen och skjutsade Virre till 6-års, utan problem som vanligt...

Dammsög lgh:n och la freja för en go tupplur sitter nu å skriver här väntar på att Freja ska vakna så hon får äta lunch...inget särskilt planerat men får kanske besök ikväll :) återkommer om det lite senare för nu har go gumman vaknat....



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards