Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Mikael - 29 maj 2008 21:31

vilket minne man har...

hade ju middagsbesök idag, Shrek med dotter hade jag bjudit hit på middag, blev en snabb, enkel och god middag...ostschnitzel, bea.sås och potatismos.

Virre och Freja sover gott, hoppas dom är på gott humör imorgon båda 2 men det brukar dom ju vara....

Nä nu ska jag kika lite på tv:n sen blir det natti natta...


Tjiletving i en grantoppssving.....


Av Mikael - 29 maj 2008 19:31

till imorgon, tror att det blir en underbar helg denna helg....

Har lite grann att stå i inför helgen så det blir nog inte så mycket skrivet idag heller :( svårt och hinna med att skriva ibland har jag fått upptäcka..

Men det är väl så när man har mycket att pyssla med..typ grilla :):):) och så.

Har börjat gå igenom mina fiskegrejor idag och konstaterar att det är dags att köpa till lite grann, drag, spinnare, krokar och lekandar kanske ny lina på rullen också...men den är ju så dyr...linan, men det är den värd 0,12mm och håller för 8kg. inte tokigt det inte....

Nä i med en kopp kaffe och fortsätta med det man håller på med så man får gå och ladda "batteriet" i tid idag...


Tjingeling på er glada....

Av Mikael - 29 maj 2008 13:12

som hände igår, tror jag.

Har en fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen så nått kanske man gjorde igår iaf.......:)

Jag har precis gjort klart med jobb i juli, skönt att man vet vad man ska göra den månaden åtminstonde.

Kommer att tacka nej till jobbet jag sökte i måndags, känner att det blir för mycket omställningar med det...så det är bara att låta bli..

Känns ju ganska skönt att "frilansa" lite också så man får prova på lite olika körningar...

Skriver mer senare.....snart Fredag :)


Tjingeling


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards