Alla inlägg under juli 2008

Av Mikael - 13 juli 2008 16:46

Skötte sig bra på Tibnorsvängen...som väntat...otroligt vad barn kan hålla sig vaken ibland... vi åkte vid 3 på morgonen och Virre sov bara en sväng mellan 16 och 17..... trodde att jag avskräckt honom från att åka nå mer, men icke sa nicke han vill åka med fler gånger...


Igår var jag en sväng ner till Borlänge och hämtade på Ica:s lager, hade med mig lillebror:):) roligt tyckte jag och skönt med lite hjälp, Tack Niklas, hoppas det blir fler gånger.


Idag ska vi lämna barnen till alla respektive.....sen drar vi iväg till Eskilstuna i lugn och ro med lastbilen, med vi så menar jag go`hjärtat mitt och jag då:):):);)

Blir en betydligt mycket lugnare arbetsvecka denna vecka, visst är det roligt när lönen kommer men jag behöver inte jobba så som jag gjort förut...

Ska faktiskt bli skönt att bara få rå om varandra denna vecka....känns som vi inte har hunnit träffats nått på flera veckor fast det inte är så..


Nä ni alla glada nu ska jag dricka en kopp kaffe och pussas o kramas med go`hjärtat mitt


Tjingeling, pling pling....... 

Av Mikael - 10 juli 2008 19:54

Har det varit en trött dag.......jobbar lite mycket just nu tack vare att det har krockat med 2 företag, kör varannan dag åt dom just nu... som tur är det bara denna vecka som det har blivit så... vet inte om jag skulle orkat hålla på så här om jag inte hade så bra backup hemma...

Idag har det åtminstonde varit en kort dag med jobb, på eftermiddagen har vi varit och grillat och busat lite grann, barnen har varit ute hela dagen idag.

Igår åkte Hampus med mig på Tibnor-svängen, första gången han fått åka lastbil:):) det vill han gärna göra om säger han. Han var exemplarisk i lastbilen lyssnade på allt man sa till honom, inge gnäll eller tjafs, kanske mycket tack vare att jag fått låna bärbara DvD:n av Shrek och Fiona, TACK till er.....

Imorgon ska Virre åka med på Tibnor-svängen:) får se om han sköter sig lika bra som Hampus....men det tror jag att han gör.


Nä nu ska jag hjälpa till att fixa med barnen och fixa lite fika till imorgon..


Tjingeling på vägen :)


Ovido - Quiz & Flashcards