Alla inlägg under december 2008

Av Mikael - 9 december 2008 10:33

vad kallt det blev idag då, har fixat iväg barnen på skola/dagis nu på morgonen, Ronja och jag hjälptes åt att välja kläder som hon skulle ha på sig idag, riktig tjusig blev hon:) tycker det är skoj att hjälpa barnen med kläder och dylikt, borsta hår och fixa lite snoddar...hi hi, Freja försöker så gott hon kan å klä på sig, det tar sig sakta men säkert...Virre väljer oftast kläder själv....suck, börjar bli stor grabben....

Bryggt kaffe till mitt arbetspass och bränt en skiva med lite skön musik....långpass idag, tråkigt att det krockar nån vecka nu och då med barnen på dessa pass, men det blir så ibland, jobbar åtminstonde bara 4 dagar den här veckan...

Tycker det känns skitbra med jobbet jag har nu, jag gillar mina arbetskamrater och trivs som bara fasen, längesen jag kände så för ett jobb.

Tycker det är skitskoj att älsklingen får rycka in och jobba, stolt över henne för att hon inte tvekar på att rycka in å jobba:):):):):)

 Nä gott folk börjar bli dags att ge sig av.....


Tjingeling arbetspling......


Av Mikael - 2 december 2008 11:30

har jag att skriva, lugn och fin dag vankas idag. Väldigt dålig fantasi på vad jag ska skriva......så jag skriver inget mer just nu


Tjingeling...........


Ovido - Quiz & Flashcards