Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Mikael - 16 maj 2008 22:37

Då har man fått beslutsångest då...hi hi, men det ska nog lösa sig under veckan hoppas jag...

Givetvis handlar det om nästa helg...

Har myst med Virre under kvällningen tittat på film och bara haft det gott, godiset från färjan är nu slut....gottigott, drycken behåller jag själv :) konstigt....nää

Helgen blir nog väldigt trevlig verkar det som...

Nä nu...ringer telefon så jag fortsätter skriva imorgon... =)


Kram till er alla där ute :)


Av Mikael - 16 maj 2008 18:51

här har man stått och stekt pannkaka så det räcker till hela huset...typ....vissa vanor försvinner tydligen inte så fort med tanke på mängden...sätter sig för att äta då säger Victor att det inte är nå gott       :( äter knappt en halv pannkaka.  Jag som har stått och stekt dom för hans skull :(:(.....jaja inge mer med det, får väl äta pannkaka hela veckan som kommer :)

Tack för besöket mamma & Filip det var trevligt.

lägger ut bilder.....Lillesyster...jag lovar att moppen var torr när Freja putsa av Filips hår =) =) hi hi hi snygg bild....


Ska mysa lite med barnen nu men hörs senare gott folk.....


Av Mikael - 16 maj 2008 11:57

Båda barnen nybadade och själv har man hunnit med en skön dusch...Väntar på att Freja ska vakna så man får fixa lite lunch till barnen, ska ta en sväng ner på affärn och inhandla lite varor så har man fått undan lite tid och man har får komma ut.

Solen har ju faktiskt tittat fram här nu :) skönt, tråkigt när det ska regna och vara kallt ute.

Funderar vad man ska hitta på till middag, köttbullar, pannbiff eller pannkaka, lutar mot pannkaka =) gottigott säger Victor, tror Freja säger det också :)


mumsfilibabba tjingeling.....



Av Mikael - 16 maj 2008 09:13

vi har haft sovmorgon... vi sov till 8.30 istället för 6.30, på nått sätt så är det lilla fröken som bestämmer här när man ska kliva upp =) ska ju vara så då antar jag =)

Tror att hon vaknade av att victor slog igång en film....men nu har man fått sova ut så man ska inte klaga iaf.

Victor håller på å bada och Freja "tittar" på...hon ska få bada lite senare tänkte jag...


Hej svejs så länge =)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards