Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Mikael - 19 maj 2008 19:51

Nu har vi käkat middag hunnit diskat och nattat lilla Freja....go tjejen gjorde en praktvurpa i vardagsrummet så hon slog i huvet så det bara small, men det verkade gå bra ändå..reste sig upp, inge grin ingenting, gissa om jag blev förvånad.....

Skoj har det varit på eftermiddagen, fick ett oväntat besök, Fredde dök förbi på en kopp kaffe och lite gott fikabröd.... :) längesedan jag träffade honom.

Skriver nog inget mer ikväll men jag skriver imorgon skulle jag tro :)


Plutten, läs kommentarer....;) kram

Må så gott allihop, vi hörs....



Av Mikael - 19 maj 2008 15:15

skjutsning av cykel till Virre klar, har skjutsat Fiona och hunnit handlat lite fika m.m

Jag har lyckats hitta Tette på blogg :) skitskoj och höra att allt var bra med henne...önskar henne all lycka till i framtiden... =) verkligen skoj å höra från henne.

Blir väl en kopp kaffe till nu :) knepigt att man kan dricka så mycket kaffe utan att man får tefatsögon =) hi hi

Nu blir det middag om nån timme och väntan på besöket....

Konstaterade att det börjar bli dags å fixa med bilen också...fyller på 2 liter olja i månaden, kompressorn till stötdämparna bak verkar ha lagt av och jag behöver byta bromsklossarna fram och jag skulle behöva koppla om stereon... men det blir bromsarna som åtgärdas först, hmm va konstigt....

Ja, ja tids nog hinner man väl med allt, går ju fort om man väl börjar..

Tack mamma för blommorna blev bra i vardagsrummet tycker jag :)


Tjingeling...


Av Mikael - 19 maj 2008 10:24

man lagt Freja då...ska passa på och ta en härlig dusch under tiden hon sover men först en kopp kaffe.

Bara 4 dagar kvar tills Fredag el. om det blir på Lördag, ska bli skoj och man är ju lite nyfiken *L* också då....


Jag blir så glad, mamma ringde nyss och berättade att hon köpt blommor till mig, hit till lägenheten, så nu börjar den kännas riktigt komplett äntligen.

Jag är nämligen själv ganska värdelös på det här med att köpa blommor så det är väldigt tacksamt när nån annan gör det åt mig :)

Funderar på att åka ut till Birsta imorgon och börja beta av min shoppinglista, eller om jag gör det senare idag...har börjat känna att det skulle vara roligt med en shoppingdag igen..=) men jag skulle vilja ta med nån, för det är ju roligare med sällskap, vet inte vem bara? nån som är sugen??


Nu är kaffet slut i muggen, så duschen ropar på mig, Bye bye så länge...


Av Mikael - 19 maj 2008 08:11

Vi fick besök tidigt idag..Farmor och Sickan kom förbi och hälsade på och med sig hade dom go´frukost :) ostfralla, skinka och leverpastej :) gott var det.

Gjorde inte så mycket igår på kvällen men skurade golvet som planerat, satt sen mest och spelade på nätet och surrade på msn.. :)

Nu ska jag ta å tvätta av Freja, byta blöjan och klä på henne, för jag hade turen att Farmor skjutsade Victor till 6-års idag, Tack så hemskt mycket för den här morgonen mamma/farmor....guld värt.


Hej svejs så länge.....



  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards