Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Trött

Av Mikael - 15 maj 2008 11:00

morgon blev det idag men det gör ju inte så mycket... :)

Victor blev sen till 6-års...tur det inte är skolplikt.

Freja och jag var upp en sväng till Ullis, jag hämtade post som kommit och Freja fick vara med sin mamma en stund :), tror hon tyckte det var roligt...

Åkte hem vid 10-tiden eftersom det kommer besök hit strax :) alltid skoj när det kommer nån och hälsar på...sen på eftermiddagen dyker lillesyster upp en sväng, känns som det var en evighet sen jag träffade henne, men det är ju inte så himla länge sen...

Freja ligger nu och snarkar för fullt i sin vagn på balkongen...och jag sitter här och skriver och längtar...hi hi.

Har bryggt på en kanna kaffe så man ska väl ta en slurk alldeles strax, pratade med shrek alldeles nyss, talade om att han gjort sig illa, förmodligen en sträckning i nacken..inte roligt, hoppas det går över fort, tycker inte om när mina kamrater gör sig illa......

Det kommer fler bilder på Freja om en stund....måsta ladda kameran bara...



Tjillevippen en stund....


 
 
Victors mamma

Victors mamma

15 maj 2008 11:31

Läste några av kommentarerna och kan ju tänka mig att de va mig ni syftatde på :) Men men nog om de, hoppas att du och barnen får en bra dag. Hade Virre haft de skoj med Mille igår?? Längtar som bara den tills måndag, saknar Virre sååå mycket. Som sagt ha de gott :)

http://Draken77.blogg.se

 
Ingen bild

Micke

15 maj 2008 11:50

Nä han kom faktiskt hem sur som ... Mille satt ju bara å spela x-box och jag fick bara prova 1 gång....hi hi kan ju vara så ibland då...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 1 maj 2011 08:53

Har nu bestämt mig för att skippa facebook och återtar min gamla hedliga blogg   . Livet glider på som vanligt och mycket ska göras, fälla stora tallar ligger på min planering...förmodligen till veckan...bygga klart lilla rummet uppe måla taket och...

Av Mikael - 10 oktober 2010 10:52

Så blir det inte ofta man skriver längre, men det blir ju snart vinter och jag misstänker att man har lite mer tid över för data och tv o sånt... mycket har vi hunnit med att dona med iaf.. största projektet just nu är bygget med Virres rum...men det...

Av Mikael - 5 juni 2010 21:13

Som många redan vet så har vi köpt hus, så vi har haft fullt upp som vanligt och bloggandet blir lidande som vanligt..men det lär ju tyvärr fortsätta på det viset också... Wilhelm bara växer och växer precis som dom andra barnen..   I dag har v...

Av Mikael - 15 maj 2010 09:51

veckorna går alldeles för fort som vanligt, men vi kämpar på med det vi har att göra.....idag ska tapeterna upp...ska gå dit alldeles strax.. tänlte göra mig en kopp kaffe först bara. Wilhelm bara växer och växer....allt går bra, men självklart f...

Av Mikael - 3 maj 2010 13:18

att vi är lite knäppa, 7 pers i en liten 2:a....hmmm.... det känns faktiskt som att vi har fått till detta riktigt bra. hi hi. Dom som känner oss vet varför vi har gjort så här och att det bara är en temporär bostad   , det skulle inte funka att ...

Ovido - Quiz & Flashcards