Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Grymt

Av Mikael - 14 maj 2008 21:46

att livet kan kännas så bra.

Längtar nu ännu mera till V.21...hmm kan man inte vrida fram tiden lite...bara lite...hi hi.

Till hudiksingel så givet blir det en fortsättning, tack för kaffet...

Ja ja en dag i taget tar man men skulle gärna ta fler nu.....hi hi hi

Skönt att solen tittade förbi på kvällningen en sväng också, känner sig nästan lite brun efter lördagen...men det ska nog bättras på ändå...


Victor kom hem vid åtta sur som en liten ättiksgurka men botades snabbt med lite kvällsfika, 4 fransksmörgåsar och ett glas mjölk....fattar inte vart han stoppar maten....men å andra sidan var ju inte jag direkt nå större i hans ålder heller.. :)

Nä ni alla glada, nu har jag inte tid längre :) :)



 
 
Ingen bild

mervi

15 maj 2008 08:03

hello hur mås det??? Vad händer v 21??? Nyfiken ohja. Kram kram Ge gumman pussar och kramar.

 
Ingen bild

Frejas mamma

15 maj 2008 10:41

Hmm undra vem som har knäpp kortet som du har som visningsbild? =)Pussa gumman min och säg att mamma älskar henne..

 
Ingen bild

Frejas mamma

15 maj 2008 10:42

Du Micke du är inte ensamstående pappa, det ser fel ut när du skriver så. Du är varannan vecka pappa..

 
Ingen bild

Micke

15 maj 2008 11:14

Jo visst är det varannan vecka jag är ensamstående pappa, men även om jag inte har barnen så är jag ensamstående pappa....eller?

 
Ingen bild

Frejas mamma

15 maj 2008 11:17

Jo visst är det så, men du vet hur illa du tyckte det lät när en annan person gick och sa att hon var ensamstående mamma..Det tyckte inte du lät så skoj eller???

 
Ingen bild

Micke

15 maj 2008 11:23

Jo men det är ju så likt förbenat....tycker fortfarande inte att det låter bra, men det går ju inte å ändra ändå..?

 
Ingen bild

Frejas mamma

15 maj 2008 11:45

Fast jag tycker att det låter som att man har barnen själv på heltid då, som en viss person har du vet vem.. Så då är jag ensamstående mamma jag då?

 
Ingen bild

Micke

15 maj 2008 11:48

Jo du bör ju vara det du också då... :)
Konstigt vore det väl annars....

 
Ingen bild

Frejas mamma

15 maj 2008 11:59

Mmm men jag tycker det låter illa i alla fall, för mina barn har ju turen att få ha sina pappor med i bilden ju =) Skulle jag skriva så så skulle det kännas som att jag inte räknade med dej ju och det skulle kännas fel.. Men skitsamma så år livet.. Nu ska jag gör mej klar och TACK ännu än gång för att du kom med Freja.. Och hoppas att jag kan prata med dej om vissa saker och att dom stannar mellan oss bara..

 
Ingen bild

Micke

15 maj 2008 12:06

jodå, det är lugnt...

 
Ingen bild

singel hudik

15 maj 2008 13:45

hallå där du vet vart det finns kaffe nästa gång du kommer till hudiksvall väntar att det plingar på dörren vecka 21 hej så länge

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 1 maj 2011 08:53

Har nu bestämt mig för att skippa facebook och återtar min gamla hedliga blogg   . Livet glider på som vanligt och mycket ska göras, fälla stora tallar ligger på min planering...förmodligen till veckan...bygga klart lilla rummet uppe måla taket och...

Av Mikael - 10 oktober 2010 10:52

Så blir det inte ofta man skriver längre, men det blir ju snart vinter och jag misstänker att man har lite mer tid över för data och tv o sånt... mycket har vi hunnit med att dona med iaf.. största projektet just nu är bygget med Virres rum...men det...

Av Mikael - 5 juni 2010 21:13

Som många redan vet så har vi köpt hus, så vi har haft fullt upp som vanligt och bloggandet blir lidande som vanligt..men det lär ju tyvärr fortsätta på det viset också... Wilhelm bara växer och växer precis som dom andra barnen..   I dag har v...

Av Mikael - 15 maj 2010 09:51

veckorna går alldeles för fort som vanligt, men vi kämpar på med det vi har att göra.....idag ska tapeterna upp...ska gå dit alldeles strax.. tänlte göra mig en kopp kaffe först bara. Wilhelm bara växer och växer....allt går bra, men självklart f...

Av Mikael - 3 maj 2010 13:18

att vi är lite knäppa, 7 pers i en liten 2:a....hmmm.... det känns faktiskt som att vi har fått till detta riktigt bra. hi hi. Dom som känner oss vet varför vi har gjort så här och att det bara är en temporär bostad   , det skulle inte funka att ...

Ovido - Quiz & Flashcards