Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Mikael - 28 juli 2009 15:40

Hinner man kanske med...hmmm......

Har änteligen fått tid "ensam"  med barnen, låter egoistiskt men det är inte på det viset jag menar....utan jag menar att jag hinner att vara med dom riktigt, och det tycker jag om:)

Imorgon blir det att jobba en sväng och sen åker jag nog ut till husvagnen med barnen och fixar lite med den, funderar på om vi ska ta oss en liten sväng med den och fiska efter jag gjort klart det jag skall göra...men har lite dåligt med ideer vart man skall åka...finns ju alltid tjärnarna i Njurunda men jag skulle vilja fara till nått vatten där det inte kostar att fiska...:).

Men mest är det ju för barnens skull så att vi kommer iväg hemifrån och har nått att göra.

Nä nu skall jag ta och fixa lite pannkakor till middag...


Tjingeling pannkakspling.....


Ovido - Quiz & Flashcards