Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Mikael - 17 juli 2009 16:32

Åkt till kusin Gustav o Axel, hoppas att han får roligt, vilket jag tror också :)

Eter att ha lämnat Virre så åkte vi ner med mina lönepapper till Anders och Lena, tänkte man kanske skulle få se och säga hej till Micke också men det visade sig att han var och hjälpte Anders med båten...dock bara ute på Essvik så vi tog en sväng ut dit.

Jag har ju trots allt inte träffat Micke sen typ, nästan 20 år sen.....

Det var skitskoj att få träffa honom men lite synd att dom skulle vara så "upptagen" med att skruva, men så är det ju när man håller på med nått. Det lär ju kanske komma fler gånger...skoj var det iaf.

Nä nu ska jag ta och ringa gohjärtat och kolla vart hon är, har ju nämligen precis kommit hem själv...

Lite mat och slappkväll finns det risk för just nu, så vi hörs....


Tjingeling Kamratskapspling


Av Mikael - 17 juli 2009 16:22

Jag tävlar om ett presentkort värt 400kr hos Sweet Funky i Malins blogg.
Var med och tävla HÄR du också!

Ovido - Quiz & Flashcards