Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Mikael - 14 juli 2009 12:25

Kom äntligen Victor hem, som jag saknat honom.....

Måndagen flöt i övrigt liksom alla andra måndagar....

Tisadag...Victor har varit med ut på en distrubitionsväng :) tyckte det var roligt sa han, han höll låda för alla kunder kan jag säga, ute på ett ställe fick vi höra sådan far sådan son :):):) undrar vad dom menade hihihi.

Har nu kört den körkortslösa snabeldraken hemma ett varv även fast det bara är nån dag sen gohjärtat gjorde stora varvet här hemma.

Jag har även lyckats hunnit med att laga elbilen här hemma så det blir väll till att ladda batterier till tusen nu kan jag tänka mig.....men det är ju skoj för barnen.:):)

Nu ska jag ta och packa väskan till Victor som åker på semester med farmor, farfar och Gustav imorgon...suck, men det är ju bara några dagar iaf.

Visst ja, jag har ju hittat holmsjöodjuret också...ha haha ha :):):)


Tjingeling packtving:):):)


Ovido - Quiz & Flashcards