Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Grattis, Grattis

Av Mikael - 11 september 2008 14:40

Får man väl säga till sig själv......hihi

Fickmig en glad överraskning när jag kom hem inatt... go hjärtat väntade på mig hemma med en god bakelse med tänt ljus och allt...:):):):)

god var den också...som det mesta hon tar sig för att laga ;)


Cigg och snus har vi klarat oss ifrån än iaf. känns som att det kommer att gå vägen med att sluta, stora prövningen kommer på Lördag när vi ska på bröllop och fest efteråt så klart...alla vet ju hur det är med röka och dricka alkohol......frestelsen.....men bara att bita ihop..


Funderar på att stänga min blogg tycker jag skriver mindre och mindre på den...men jag har inte bestämt mig än..


Annars lever livet bra med oss, barnen är ju hos respektive denna vecka så vi hinner "ladda" batterierna och påta på med lite allt möjligt och jobba så klart också, känns otroligt skönt att inte behöva jobba så mycket längre :):) plus att jag trivs med den/dom körningarna jag har nu.

Lastbilen jag kör är ju inte heller så tokig...merca v8 med all möjlig lyx man kan ha i lastbilen dock ingen kaffebrygg el. tv men resten finns...även "porrbelysning" och stjärnhimmel.....;):) hihi.

Sen rycker jag in och kör lite extra mellan varven...och där blir det en scania v8 istället....dock en trailer....utan lyx men med kaffebrygg:):)...haha

Nä nu ska jag ta en stor kopp kaffe och mysa lite med min älskling innan det är dax att sticka ut på vägen igen......


Tjingeling födelsedagspling.......

  


 
 
Ingen bild

singel i hudik

11 september 2008 18:34

jag säger stort grattis på din födelsedag hade mysigt rästen av kvällen med din kära sambo kram moster maggan i hudik

 
Ingen bild

Britta

11 september 2008 22:08

Grattis på födelsedagen!

 
kusinLena

kusinLena

14 september 2008 21:10

Hej kusin! Hoppas allt är bra med er.. du e lite dålig och uppdatera på bloggen!! ;-)
Men ni får ha det så skönt i höst så syns vi på bröllopet. Förresten... lycka till i slutandet av nikotin! /kram Lena m familj

http://www.leohna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 1 maj 2011 08:53

Har nu bestämt mig för att skippa facebook och återtar min gamla hedliga blogg   . Livet glider på som vanligt och mycket ska göras, fälla stora tallar ligger på min planering...förmodligen till veckan...bygga klart lilla rummet uppe måla taket och...

Av Mikael - 10 oktober 2010 10:52

Så blir det inte ofta man skriver längre, men det blir ju snart vinter och jag misstänker att man har lite mer tid över för data och tv o sånt... mycket har vi hunnit med att dona med iaf.. största projektet just nu är bygget med Virres rum...men det...

Av Mikael - 5 juni 2010 21:13

Som många redan vet så har vi köpt hus, så vi har haft fullt upp som vanligt och bloggandet blir lidande som vanligt..men det lär ju tyvärr fortsätta på det viset också... Wilhelm bara växer och växer precis som dom andra barnen..   I dag har v...

Av Mikael - 15 maj 2010 09:51

veckorna går alldeles för fort som vanligt, men vi kämpar på med det vi har att göra.....idag ska tapeterna upp...ska gå dit alldeles strax.. tänlte göra mig en kopp kaffe först bara. Wilhelm bara växer och växer....allt går bra, men självklart f...

Av Mikael - 3 maj 2010 13:18

att vi är lite knäppa, 7 pers i en liten 2:a....hmmm.... det känns faktiskt som att vi har fått till detta riktigt bra. hi hi. Dom som känner oss vet varför vi har gjort så här och att det bara är en temporär bostad   , det skulle inte funka att ...

Ovido - Quiz & Flashcards