Alla inlägg den 27 september 2008

Av Mikael - 27 september 2008 10:25

Så var det lördag igen och vi ska ut och ränna, gohjärtat mitt och jag.

Vi gjorde birsta en sväng igår tillsammans med shrek och fiona....fikade och rände runt i alla butiker...:) ganska skoj men fy vad man kan få ont i fötterna ibland...

Har en dator som jag håller på att få nått fel på, så nu har jag beställt saker till att bygga ihop en ny, tror att jag bytt allt utom processor och moderkort i den gamla...blir så less på sånt som ska jävlas....

inte nog med att datorn jävlas så ska bilen hålla på den också...startar när den känner för det tydligen...men har mina misstankar på att det är tändspolen som håller på att lägga av.....får se när den väl inte startar nå mer....


måste ha lite påminnelser i höstvädrena så jag lägger in 2 bilder sen i midsommras:):):):):)

Saknar barnen idag :( men det är ju tur att man får träffa syskonbarnen idag iaf...


Tjingeling höstväderspling........

Ovido - Quiz & Flashcards