Alla inlägg den 18 september 2008

Av Mikael - 18 september 2008 09:28

Ja, det har varit dålig uppdatering på bloggen, men det har funnits anledningar till det också.

Tyckte nämligen att bloggandet började gå fel, tycker inte att det ska vara en massa gnäll, skäll, krafs och tjafs och tiggande på bloggar, så jag har tagit mig en ordentlig funderare på om jag skulle skriva nå mer.....

Jag har beslutat mig för att fortsätta skriva, men bara när jag känner för det och när jag vill dela med mig av min vardag....;)


Allt är bra med oss allihopa iaf. Victor har fullt upp med skola och läsläxa, Freja går på sitt dagis, Hampus & Ronja tränar på för fullt på 6-års så det är full fart på alla barnen.

Jag själv har en riktig grisvecka med jobb, men det är ju inge fel med det förutom att alla arb.givare verkar behöva min hjälp när barnen är hemma :( vore bättre man fick dessa veckor när barnen inte är hemma...

men det bestämmer ju liksom ingen.... och på samma gång så är det ju trevligt den 25:e istället då..

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag ta en kopp kaffe,

vi tar oss nämligen en sväng till birsta idag och handlar lite, får sällskap av Jeanettes brorsa :) också, trevligt tycker jag det ska bli...


Tjingeling birstasving...... 


Ovido - Quiz & Flashcards