Alla inlägg under juni 2008

Av Mikael - 3 juni 2008 11:26

vi länge idag också... 9 igen. Skönt men lite ledsamt, skulle ha ställt klockan på väckning för nu han jag och Freja inte med att åka ut och hjälpa Janne som jag hemskt gärna hade velat,, men det kommer fler gånger, lite svårt att planera dagen eftersom Freja ska till sjukhuset.

Hade ett trevligt samtal igår kväll med "plutten" bestämde att vi ska träffas idag på e.m......och jösses vad jag längtar nu, men tack och lov är det ju bara några timmar dit...inte 1 vecka som det var förra gången.

Tycker att allt känns så himla bra med "plutten", Freja avgudar henne och Victor gillar henne skarpt också, och det gör jag också :);)

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och försöka få tag i försäkringskassan som jag har jagat i 3 veckor nu....alltid telefonkö eller för hög belastning, var god försök senare.....irriterande :(


Tjingeling...

Hmm

Av Mikael - 2 juni 2008 21:10

Söndag blev visst måndag...vi hade så trevligt att vi beslutade oss för att stanna tills Måndag, Virre fick ledigt idag också med andra ord.

Vi har haft det väldigt bra med trevligt sällskap, Grillning och nån enstaka öl kanske en flaska vin :) också... och en solbränd kropp på den äldre herren i våran familj (jag).

Vet inte hur mycket jag skall skriva denna gång så jag väljer att avvakta lite grann =) men mycket hände i helgen, hoppas få träffa "Plutten" inom snar framtid igen....kram.

Freja ska till sjukhuset imorgon för att ta sina blodprover, det var ett bra tag sedan hon gjorde det, så det blir till att emla henne mitt på dagen...tror ju visserligen att allt är som det ska med henne, inget fel som märks iaf.   lite förkylning har hon men det tycker jag var och varannan har just nu så det är ingen fara med det.

Virre har åkt till sin mamma idag, skulle köra ner hans cykel lite senare på dagen... sakt och gjort kom till och med ihåg nyckeln till hans cykellås...men glömde hjälm....... så Freja och jag fick åka en vända    till :( drygt men så blir det ibland bara..... sitter nu och väntar på att mobben. ska ringa, undrar vem som ska ringa :):):)


Du Ullis det kan du fortsätta att vara :P.................


Ska försöka hinna lägga in några bilder från helgen senare...

Tjingeling så länge.....


Ovido - Quiz & Flashcards