Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Mikael - 15 juni 2008 19:06

Fredagen ägnade vi åt att umgås med shrek och Fiona..=)=) mycket trevligt och roligt, har saknat dom oerhört mycket när dom varit i fjollträsk...

Victor har åkt till sin mamma & Hasse givetvis också...Ronja och Hampus har åkt till sin pappa...det blir alldeles för lugnt nu med andra ord, bara lilla prinsessan kvar hemma...men desto mer tid får ju hon ha oss för sig själv då..

Victor fick åka en dag tidigare, för imorgon börjar jag så tidigt på morgonen..tyvärr så kunde inte Freja åka till sin mamma idag, så Jeanette har ryckt in och ska lämna Freja imorgon.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, mår så gott av att vara med jeanette, hade glömt hur det ska vara i ett förhållande med att ge och ta och bara kunna vara.

Jag känner bara starkare och starkare för varje dag som går, har jag hittat rätt till slut? spännande fråga!! men det känns väldigt annorlunda om jag jämför mot tidigare....tiden visar väl vad som skall hända, synd att den går så sakta ibland:) men man ska ju inte förhasta sig heller.

Just nu håller jeanette på att bada Freja, plaskar rätt bra :):)

Ska ta och göra ordning för resten inför läggningen så vi hörs allihopa....


Tjingeling......


Ovido - Quiz & Flashcards