Direktlänk till inlägg 6 juni 2008

Idag

Av Mikael - 6 juni 2008 17:29

är det nationaldagen....så man får väl säga grattis till min kompis Björne som fyller år idag...

Har inget att skriva om här på bloggen idag, kanske senare i helgen..


Tjingeling


 
 
Ingen bild

****** ***

7 juni 2008 02:43

Hallo där! Jag har legat jättesjuk, i sk. sommarinfluensa+speed it up, så det är lägesedan jag jobbade. Nu, hemkommen från mina föräldrar från Lidingö, dåå kom jag på när jag slog på min dator att jag hittade dig på "bloggen", har alltså sett dig i Tönnebro ca kl. 13.00 eller senare under kvällen. Kör du från Sthlm? Själv vet jag ej om jag ska utgå från G-borg inom kort eller från Tyskland. Funderar starkt på att förflytta mig dit, nice to see another country and the beer is very good in Germany. Gillar du öl? Jag dricker inget annat under sommar månaderna--härligt att halsa en flaska. Annars dricker jag inget annat.
Hur som helst så verkar du intressant, jag kommer att skriva till dig senare å lämna ut min adress, är det okej för dig? Visstja, jag är född på -73 och mitt stora intresse är bilar å bilar å lastbilar. Själv har jag en "skrytcar" under sommaren (fått av my father) annars kör jag en volvo V70-röd...
Läste att du har barn! Är inte det jobbigt att vara ensamstående pappa? Eller är du inte det längre? Jag vill inte kliva in i någons familj, Bara vara kompis..
Ha det så gött och så hörs vi på ett eller annat sätt. Jo jag ska skicka dig min adress eller om jag öppnar en "bloggsida" Haré så gött Hälsningar "Katja" från S-tholm

 
Ingen bild

Micke

7 juni 2008 23:12

Självklart kan det vara jobbigt att vara ensamstående pappa, men det är förändrat nu, har träffat en totalt helt underbar tjej nu.
Men du skriver att du bara vill vara kompis och det tycker jag är helt okej, vänner får man inte för många utav :)
Öl gillar jag i alla dess former :) mest "mellan"mörka...
Utgår med lastbilen från Sundsvall och kommer att köra hela sommaren förbi Tönnebro mest dag och kvällstid....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 1 maj 2011 08:53

Har nu bestämt mig för att skippa facebook och återtar min gamla hedliga blogg   . Livet glider på som vanligt och mycket ska göras, fälla stora tallar ligger på min planering...förmodligen till veckan...bygga klart lilla rummet uppe måla taket och...

Av Mikael - 10 oktober 2010 10:52

Så blir det inte ofta man skriver längre, men det blir ju snart vinter och jag misstänker att man har lite mer tid över för data och tv o sånt... mycket har vi hunnit med att dona med iaf.. största projektet just nu är bygget med Virres rum...men det...

Av Mikael - 5 juni 2010 21:13

Som många redan vet så har vi köpt hus, så vi har haft fullt upp som vanligt och bloggandet blir lidande som vanligt..men det lär ju tyvärr fortsätta på det viset också... Wilhelm bara växer och växer precis som dom andra barnen..   I dag har v...

Av Mikael - 15 maj 2010 09:51

veckorna går alldeles för fort som vanligt, men vi kämpar på med det vi har att göra.....idag ska tapeterna upp...ska gå dit alldeles strax.. tänlte göra mig en kopp kaffe först bara. Wilhelm bara växer och växer....allt går bra, men självklart f...

Av Mikael - 3 maj 2010 13:18

att vi är lite knäppa, 7 pers i en liten 2:a....hmmm.... det känns faktiskt som att vi har fått till detta riktigt bra. hi hi. Dom som känner oss vet varför vi har gjort så här och att det bara är en temporär bostad   , det skulle inte funka att ...

Ovido - Quiz & Flashcards