Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Mikael - 23 februari 2009 10:12

alla utom en lastbil är med.........


Av Mikael - 23 februari 2009 09:51

Victor, min son, han har lyckats få Veckans kompis diplom ifrån skolan!!!!! skitskoj tycker jag.

Helgen har varit bra men ack så jävla jobbig med jobbet som bara jävlats hela j..... veckan. riktig skitvecka med andra ord.

Lördagen hade jag hjälp med mig iaf. i form av ett stycke Hampus, trodde dock att han skulle ledsna på att sitta i lastbilen och vänta, vänta, men nej inte han inte, han vill följa med fler gånger han på distrubitionkörning....tycker själv att det måste bli så tråkigt för han men som sagt inte alls.

Igår hade vi kaffebesök av Sandra och Johan med Nikita (deras hund) och vi hjälptes alla åt att göra smörgåstårta..mmmmm vad gott det blev.

Tycker om att umgås med dom även fast jag knappt träffat dom.....


Nä ni alla glada, nu ska jag dricka kaffe och fixa lite för att sen dra iväg till Borlänge en sväng....


Tjingeling........

Ovido - Quiz & Flashcards