Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Allt möjligt dag....

Av Mikael - 17 mars 2009 11:54

Har varit ner på willys och pantat och handlat...skönt att få panta blir ju liksom lite mer utrymme hemma på nått vis.....

Efter willys åkte vi ner och hämtade mina fälgar och däck som jag beställde för ett tag sen  :):) skitsnygga tycker jag...lägger in bild på dom..

Ner till gottgruvan och bytte kolsyrepatroner och inköpte även salmiakrör..hihi gott till bara tusen....

Hem packa ur bilen in med varorna i kylen....Älsklingen stack iväg till Sandra och Johan för att passa hundarna..... funderar på att göra lite kaffe och fika för att senare gå på utv.samtal med Virre, känns som att han fått en superbra fröken :) Victor är mycket gladare nuförtiden när han kommer hem ifrån skolan, skitpositivt är det.


Tror att jag hittat felet på Pontiacen......hoppas jag iaf. verkar vara tändspolen..för rätt som det är kan bilj....... sluta gå, har beställt en ny plus lite andra småsaker...tack och lov har jag hittat ett ställe som är relativt billig på delar till denna bil....fortfarande lite smått förvånad att jag kom igenom besiktningen....med beröm dessutom, ingen rost på denna bil inte.....sa en förvånad besiktningsman....


Tjingeling tändspolspling



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 1 maj 2011 08:53

Har nu bestämt mig för att skippa facebook och återtar min gamla hedliga blogg   . Livet glider på som vanligt och mycket ska göras, fälla stora tallar ligger på min planering...förmodligen till veckan...bygga klart lilla rummet uppe måla taket och...

Av Mikael - 10 oktober 2010 10:52

Så blir det inte ofta man skriver längre, men det blir ju snart vinter och jag misstänker att man har lite mer tid över för data och tv o sånt... mycket har vi hunnit med att dona med iaf.. största projektet just nu är bygget med Virres rum...men det...

Av Mikael - 5 juni 2010 21:13

Som många redan vet så har vi köpt hus, så vi har haft fullt upp som vanligt och bloggandet blir lidande som vanligt..men det lär ju tyvärr fortsätta på det viset också... Wilhelm bara växer och växer precis som dom andra barnen..   I dag har v...

Av Mikael - 15 maj 2010 09:51

veckorna går alldeles för fort som vanligt, men vi kämpar på med det vi har att göra.....idag ska tapeterna upp...ska gå dit alldeles strax.. tänlte göra mig en kopp kaffe först bara. Wilhelm bara växer och växer....allt går bra, men självklart f...

Av Mikael - 3 maj 2010 13:18

att vi är lite knäppa, 7 pers i en liten 2:a....hmmm.... det känns faktiskt som att vi har fått till detta riktigt bra. hi hi. Dom som känner oss vet varför vi har gjort så här och att det bara är en temporär bostad   , det skulle inte funka att ...

Ovido - Quiz & Flashcards