Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Så var allt igång då.....

Av Mikael - 24 oktober 2008 12:49

Att vissa personer aldrig lär sig....vissa tycker dom lyssnar på den ena och den andra....men som sagt sanningar kommer alltid fram.

Detta är skrivet till signatur STAR´s......... det är väl kanske sanningen som kommer hela tiden....du skriver att den dagen det blir dåligt "slut" och dyligt att hon inte vet allt, tänk om det är så att hon vet allt...?

har berättat precis allt för min sambo, att jag mått dåligt m.m.m men att jag inte är guds barn, jag är klumpig i orden och kan vara klumpig i all mening m.m

ta inte en endas parti DU vet inte sanningen DU har säkert bara fått höra en version be den personen att TALA sanning istället för att ljuga för dig, skriver du......vad vet du egentligen om det??????? har du hört min version kanske? knappast.


Åter till denna vagnjävel....... jag svarade dig U med att vi kan åka med den och fixa till, men att jag måsta ha kvittot.....jag ska leta fram det sa nån.....kvittot kom inte jag ringde till och med och påminde dig om det... men det kom inte...vi hade vagnen här hela veckan och kunde inte göra nått...garanti=kvitto.

Sedan blev det din vecka att ha Freja och vagnen..........

Angående att fylla på luft i hjulen så fick vi ju vagnen när det var så lite luft i.....varför var inte det fixat innan vagnen kom hit? eller är nått som säger att det är jag som ska/måste fixa allt sånt?

Suffleten bad du mig dra åt, Freja åkte iväg på söndagen och kom hem på torsdagen, varav att jag faktiskt glömde att dra åt den......

detta är utdraget från en annan blogg....:Kvitto ja det sa jag till han att han kunde få men han hade inte tid att åka med vagnen, utan jag kunde ta bussen!!!, ja det blev sagt så eftersom det var din vecka då...

elakt eller inte? sanning är det iaf.

Om du nu vill ha det så lugnt.....som du skriver så tänk dig då för vad du skriver på bloggen.....

Sen förstår jag inte varför ni hela tiden måste dra upp mitt jobb....om jag jobbar mycket eller lite, spelar inte er någon roll.....jag jobbar som jag vill....om det ska vara sånt jävla tjafs så ska jag berätta för er att jag jobbar faktiskt bara 2 dagar i veckan när barnen är hemma, kanske är för mycket det också? har jobbat så flera månader nu, men man ska väl helst vara arbetslös som vissa andra????????

Stick och brinn om det inte duger ///:(:(:(:(


Tjingeling för fan:(:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:( 


 
 
Ingen bild

en som läser...

24 oktober 2008 22:26

Kan inte du och Ulrika ordna upp erat groll någon annanstans än här på bloggen??
Det är såå lågt att hänga ut varandra när alla "nära och kära" vet vem ni menar??!!

En sak kan ni ju tänka på...
Varför skaffade ni Freja? Ställ er den frågan nästa gång ni gnäller på varandra. Så kanske ni kan ta och lugna ner er... för hennes skull, hur kommer hon få för syn på föräldra situation och så, barn är smartare än man tror...

Sen tycker jag att du kan ta och skaffa dig en egen vagn till Freja, för det måste väl bli en jävla massa hattande med saker och vagn...?? Har själv egen vagn då jag är separerad från pappan...

Lycka till!

 
Ingen bild

Jennie

26 oktober 2008 10:39

Det är för barnets bästa att man ska kunna samarbeta! Speciellt om det är så att man har gemensam vårdnad. Annars mår inte barnen bra! Då är det bra om man kan hjälpas åt med en liten vagn också, tycker jag.

 
Ingen bild

Micke

26 oktober 2008 16:50

till en som läser..... så vitt jag vet har jag varit med och köpt denna vagn så varför ska jag köpa en ny vagn??? kommer förmodligen att göra det för att slippa läsa/höra vad man gjort och inte... tänk efter lite innan du skriver ett inlägg nästa gång, vagnen är oftast ett gemensamt köp. Angående att Freja kom till världen..jag trodde ju faktiskt jag skulle få leva resten av mitt liv med henne men som vissa människor är så sviker man tydligen istället för att jobba tillsammans på problem....

 
Ingen bild

en som läser

26 oktober 2008 18:00

Jag mena bara att du har ju lite bättre ekonomi än U... för du har väl jobb och inte hon??
Jag mena inte att vara elak!

Jobbar ni verkligen gemensamt på problemen?? Det verkar som om det är så många andra som lägger sig i för mkt...
Ett tips: Gå på familjeterapi!!! FÖR FREJAS SKULL!!

 
Ingen bild

Micke

26 oktober 2008 20:33

Familjeterapi är ju lite sent hade det på förslag när vi var en familj...problem låter jag stanna vid den kommentaren..skriver jag som det var kommer det bara låta som att jag skyller allt på U och det är inte tanken. Och ja allt för många lägger sig i liksom du.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 1 maj 2011 08:53

Har nu bestämt mig för att skippa facebook och återtar min gamla hedliga blogg   . Livet glider på som vanligt och mycket ska göras, fälla stora tallar ligger på min planering...förmodligen till veckan...bygga klart lilla rummet uppe måla taket och...

Av Mikael - 10 oktober 2010 10:52

Så blir det inte ofta man skriver längre, men det blir ju snart vinter och jag misstänker att man har lite mer tid över för data och tv o sånt... mycket har vi hunnit med att dona med iaf.. största projektet just nu är bygget med Virres rum...men det...

Av Mikael - 5 juni 2010 21:13

Som många redan vet så har vi köpt hus, så vi har haft fullt upp som vanligt och bloggandet blir lidande som vanligt..men det lär ju tyvärr fortsätta på det viset också... Wilhelm bara växer och växer precis som dom andra barnen..   I dag har v...

Av Mikael - 15 maj 2010 09:51

veckorna går alldeles för fort som vanligt, men vi kämpar på med det vi har att göra.....idag ska tapeterna upp...ska gå dit alldeles strax.. tänlte göra mig en kopp kaffe först bara. Wilhelm bara växer och växer....allt går bra, men självklart f...

Av Mikael - 3 maj 2010 13:18

att vi är lite knäppa, 7 pers i en liten 2:a....hmmm.... det känns faktiskt som att vi har fått till detta riktigt bra. hi hi. Dom som känner oss vet varför vi har gjort så här och att det bara är en temporär bostad   , det skulle inte funka att ...

Ovido - Quiz & Flashcards