Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Måndag...måndag

Av Mikael - 18 augusti 2008 20:57

jä... skitdag känns det som... antagligen mest för att man försöker lägga av med cigg & snus....

Lättirriterad som fasen och inte blir det bättre med det när vissa personer irriterar en heller.....

Finns dom som försöker lägga sig i för mycket.....men men...va ska jag göra åt det när jag bara får höra att jag är otrevlig...när jag svarar emot på nån fråga?


Freja och Virre har kommit hem idag iaf, nu väntar vi bara på Ronja och Hampus... saknar alla barn..tror att vi åker och hittar på nånting senare i veckan med dom.... 

 
 
lilla syster

lilla syster

18 augusti 2008 22:12

Ni skulle väll kanske kunna ta en tur och hälsa på oss... eller vad säger ni om att åka till matfors och bada i helgen?

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
anki

anki

19 augusti 2008 13:34

skönt att ni försöker underbart när det har gått över nikotinbehovet kram mamma

http://anki.bloggagratis,se

 
Ingen bild

erica

20 augusti 2008 19:48

man vill att ni ska forsätta med nikotinet för att ni är så förbannat lättireterad.. XD men ni gör de bra att ni slutat..

 
Ingen bild

Anonym

24 augusti 2008 02:33

Inte kul när man försöker sluta med sånt..
Och man blir väldigt lättirriterad.Näe urscha.
Hoppas du har en trevlig helg!

 
Kusin Eva

Kusin Eva

9 september 2008 10:34

Hej o grattis! För de va väl i dag du fyller!? Hoppas allt är bra me er! (tror inte ja har träffat din tjej men ändå) =) Bra att ni/du har slutat me snus/cigg...ni får tänka på barnen att dom mår bättre om de e svårt! Kan tänka mig att man blir lätt irriterad när man inte får nikotinet man e van...men kämpa på lr va man säger! Ha de bra!
// Kusin Eva

http://fen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 1 maj 2011 08:53

Har nu bestämt mig för att skippa facebook och återtar min gamla hedliga blogg   . Livet glider på som vanligt och mycket ska göras, fälla stora tallar ligger på min planering...förmodligen till veckan...bygga klart lilla rummet uppe måla taket och...

Av Mikael - 10 oktober 2010 10:52

Så blir det inte ofta man skriver längre, men det blir ju snart vinter och jag misstänker att man har lite mer tid över för data och tv o sånt... mycket har vi hunnit med att dona med iaf.. största projektet just nu är bygget med Virres rum...men det...

Av Mikael - 5 juni 2010 21:13

Som många redan vet så har vi köpt hus, så vi har haft fullt upp som vanligt och bloggandet blir lidande som vanligt..men det lär ju tyvärr fortsätta på det viset också... Wilhelm bara växer och växer precis som dom andra barnen..   I dag har v...

Av Mikael - 15 maj 2010 09:51

veckorna går alldeles för fort som vanligt, men vi kämpar på med det vi har att göra.....idag ska tapeterna upp...ska gå dit alldeles strax.. tänlte göra mig en kopp kaffe först bara. Wilhelm bara växer och växer....allt går bra, men självklart f...

Av Mikael - 3 maj 2010 13:18

att vi är lite knäppa, 7 pers i en liten 2:a....hmmm.... det känns faktiskt som att vi har fått till detta riktigt bra. hi hi. Dom som känner oss vet varför vi har gjort så här och att det bara är en temporär bostad   , det skulle inte funka att ...

Ovido - Quiz & Flashcards